geen papieren

12 mrt 2012 19:30 #1 door GT TJE 1972
geen papieren werd gestart door GT TJE 1972
Ik heb bij de aankoop van m'n USA GT geen papieren gekregen. Wel het attest van verlies van de politie.
Nu heb ik wat rondvraag gedaan en de éne zegt dat ik naar het keurings station moet om papieren aan te vragen en een ander zegt dat ik naar deze site moet gaan: IFS EUROPE B.V. in Lelystad.
Heeft er hier al iemand ervaring mee?
Ook heeft er me iemand verteld dat m'n chassisnummer niet het origineel is en dat er een ander ingelast geweest is.
Ik heb die vandaag es vrij van verf gemaakt en volgens mij is er daar geen nieuw chassisnummer ingelast.
Die 3 lasnaden (waar pijltjes bij staan) is dat normaal?
Graag had ik jullie mening es gehad.
Thx.

Bijlage:
Bijlage:
Bijlage:
Bijlage:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

13 mrt 2012 09:16 #2 door blauwmarc
Beantwoord door blauwmarc in topic geen papieren
het ziet er niet officieel uit, met de hand ingeslagen en met een lelijk "handschrift".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

13 mrt 2012 12:50 #3 door GT TJE 1972
Beantwoord door GT TJE 1972 in topic geen papieren
tis een USA kas waar dat je zelf de nummer moet inslaan bij inschrijving in België heb ik gehoord

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

13 mrt 2012 14:45 #4 door tunepipe911
Beantwoord door tunepipe911 in topic geen papieren
heb hier nog papier van US-Gt liggen
ook het alu plaatje is er nog bij
kan je daar iets mee doen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

13 mrt 2012 18:00 #5 door dikkiedik
Beantwoord door dikkiedik in topic geen papieren
Ik heb bij mij even in de schuur gekeken.

De lasjes en het nummer zien er bijna gelijk uit dus ik denk dat het zo hoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

13 mrt 2012 19:19 #6 door gvy
Beantwoord door gvy in topic geen papieren
Mijn GT is ook een US GT.

Ik heb die inmiddels meer als 20 jaar , maar destijds moest ik ook het nummer inslaan op die plaats

Geert

Opel GT 1970 : Nur fliegen is schöner
Lotus Esprit S2.2 1980 : Look what Q has brought for us. Isn't it nice ?
Triumph Tiger Sport 1050 : For the ride

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

13 mrt 2012 19:43 #7 door Pecje
Beantwoord door Pecje in topic geen papieren
Voor zover ik weet hebben US-GT's geen ingeslagen chassisnummer in de regengoot aan de bestuurderszijde, maar een plaatje met het chassisnummer op het dashboard (aan de bestuurderskant) een sticker met chassisnummer op de bestuurdersdeur en natuurlijk het gepopnagelde ID-plaatje aan de passagierszijde.
Als je een US-GT invoert en wilt registreren zal er dus een nummer ingeslagen moeten worden op de aangegeven plaats.
Sommigen zijn daar misschien handiger in dan anderen, vandaar dat het misschien wat slordig oogt.

"I am green and it'll do fine"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

13 mrt 2012 21:34 #8 door blauwmarc
Beantwoord door blauwmarc in topic geen papieren
bij mijn blauwe (ex) US GT heeft de RDW het nummer ingeslagen achter de rechterstoel, op de balk waarop de houten plaat rust.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

14 mrt 2012 00:00 #9 door GT TJE 1972
Beantwoord door GT TJE 1972 in topic geen papieren
ik vermoede ook al dat er geen ander stuk ingelast is
het is inderdaad niet echt op 1 lijn ingeslagen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

14 mrt 2012 09:44 #10 door blacky
Beantwoord door blacky in topic geen papieren
Mijn ervaring is dat als de GT is ingevoerd je gewoon het voertuig moet aanbieden bij een officiele opel dealer samen met je aangifte van verlies.Die geven je dan een nieuw gelijkvormigheidsattest.(koste €50,- maar kan al meer zijn)
Als hij niet ingevoerd is denk ik dat je dezelfde weg moet volgen maar dan moet hij nog appart gekeurd worden hierop dat hij comform is met de belgische normen.
succes !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

14 mrt 2012 10:05 #11 door GT TJE 1972
Beantwoord door GT TJE 1972 in topic geen papieren
@ blacky ondertussen al wa reactie's gehad van de Opel dealers in de streek en die hebben me ook zoiets verteld
maar nu ligt de wagen volledig uit elkaar dus keuring zit er niet echt in hé

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

14 mrt 2012 16:19 #12 door State Scarlet
Beantwoord door State Scarlet in topic geen papieren
Ik weet niet hoe in het België er aan toe gaat, maar in Nederland moet je waarschijnlijk door de RDW een nummer laten inslaan. Onze Nissan Patrol werd enkel van grijs naar geel omgekeurd, altijd in ons bezit geweest en daar begonnen ze moeilijk te doen over een chassisnummer wat nota bene door de douane is ingeslagen ooit.

Voor een APK keurder zal het verder een worst wezen, die zoeken enkel naar een duidelijk leesbaar chassisnummer wat op de aangegeven plaats staat van de papieren.

1970 Opel GT EU 1.9s met Varajet II
1963 Volvo Amazon 122 Sport B18 met dubbele SU

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

15 mrt 2012 09:15 #13 door GT TJE 1972
Beantwoord door GT TJE 1972 in topic geen papieren
bedankt voor de vele reactie's maar ik heb papieren gevonden van een andere USA GT dankzij Tunepipe van hier op het forum
thx je helpt me serieus voorruit
er mag dus een slotje op dit topic
nogmaals thx
we kunnen terug verder sleutelen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

15 mrt 2012 17:51 #14 door GranTurismo
Beantwoord door GranTurismo in topic geen papieren
Super :thumbup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

15 mrt 2012 19:43 #15 door GT TJE 1972
Beantwoord door GT TJE 1972 in topic geen papieren
stapje per stapje en we komen er wel ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.