Motorsteun

25 feb 2008 21:19 #1 door opelstof
Motorsteun werd gestart door opelstof
Ik heb een vraagje over de motorsteun van de GT. Ik heb een duitse GT en een Amerikaanse. Er zit verschil in hoogte tussen de dempers. Weet iemand hier meer van?
Welke dempers zijn origineel?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

25 feb 2008 21:57 #2 door Pecje
Beantwoord door Pecje in topic Motorsteun
Voor zover ik weet is er geen verschil tussen een Europese en USA GT qua motor. Waarschijnlijk is er iemand in het verleden aan het hobby-en geweest. Is toevallig 1 van de 2 motoren niet origineel ?(zou 1.9s op moeten staan).
Kun je geen foto's plaatsen, die zeggen vaak meer dan duizend woorden.

"I am green and it'll do fine"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

25 feb 2008 23:17 #3 door opelstof
Beantwoord door opelstof in topic Motorsteun
Ik zal eens een paar foto's schieten. Volgens mij staat er op beide niks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

26 feb 2008 22:41 #4 door blauwmarc
Beantwoord door blauwmarc in topic Motorsteun
Het ligt eraan of je een injectie motor heb of met carburateur.
Als je injectie hebt, dan zijn de motorsteun rubbers lager. (anders komt de injectie buis tegen het schutbord) De lagere motersteunrubbers zijn natuurlijk niet origineel GT, maar zijn in mijn geval van een Ascona.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

27 feb 2008 19:45 #5 door opelstof
Beantwoord door opelstof in topic Motorsteun
Aha, dat zal het zijn. Ik heb een amerikaanse GT die al gestript was en waar iemand gestart was met restauratie. Daar zit inderdaad een injectieblok bij. (Dat overigens nu in mijn C kadett coupe hangt).

Hartelijk dank voor de verhelderende uitleg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.