hey,
Ik heb me aangemeld op deze site at meer info te verkrijgen over de gt, en meer dan genoeg te vinden heb k al gezien! Ben zelf in het bezit van een knal oranje en gif geel-groene opel gt 1900s uit 1972, ben zelf nog niet erg bekend met carbs. (zelf nog bezig met mijn automoteurspleiding) reeds 2de monteur afgesloten, en dacht dat het wel eens een mooi en leerzaam project zou kunnen zijn om nog vele jaren plezier van te hebben! (na voltooing en het project zelf natuurlijk ook) Ben nu zelf bezig met de groen-gele, origineel nederlands, blok helemaal gereviseerd en nu is de carb. + de poreuze vacuüm slangen aan de beurt, om vervangen te worden. Is het trouwens een beetje te doen om zo'n revisie setje te kopen voor de Solex 32 carb.? en hoe is de betrouwbaarheid hiervan? zelf heb ik een paar voorstanders om me heen die meer wat voor webers voelen, omdat deze simpeler zijn af te stellen etc. maar is dit ook waar?moet ook even de rubbers onder de auto bekijken, van de ophaning etc. sinds deze ook al een jaartje of 10 niet meer gebruikt is. Oh bijna vergeten te zeggen:p de hele auto is helemaal tript en opnieuw in zijn originele kleur gespoten bij Susselbeek
:dork: En natuurlijk de remmen even onder handen nemen
Als ik vragen heb zal ik ze hier zeker stellen
Gr. Erwin