Project gt '72

28 okt 2010 22:02 #21 door GTvirus
Beantwoord door GTvirus in topic Project gt '72
Zelf zou ik pas iets weggooien als ik er het nieuwe onderdeel al voor heb, soms heb je de oude nodig voor bijv een enkel klein niet los leverbaar frummeltje of heb je het nodig als inruilartikel, zoals bijv bij rem of koppelingsdelen nog wel eens t geval wil zijn.

Weggooien kan altijd nog!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

28 okt 2010 23:43 #22 door State Scarlet
Beantwoord door State Scarlet in topic Project gt '72
Onder het mom van 'weinig plaats' hebben:

Garage 1, het Mercedes huisje
Bijlage:


Carport 1, het Volvo huisje
Bijlage:


Open shop 1, Fendt/John Deere huisje
Bijlage:


Garage 2, Morris/Opel/Volvo/Nissan huisje
Bijlage:


Bijlage:


Open shop 2, Fiat/Deutz huisje
Bijlage:


Carport 2+garage 3, vacant plekje en het Volvo huisje
Bijlage:

1970 Opel GT EU 1.9s met Varajet II
1963 Volvo Amazon 122 Sport B18 met dubbele SU

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

29 okt 2010 00:08 #23 door Den_0575
Beantwoord door Den_0575 in topic Project gt '72
Volgens mij kan ik het topic beter veranderen van "project GT" naar "wie heeft de grootste" :no:

Ik heb geen schoonmoeder,ik heb een trauma

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

29 okt 2010 00:36 #24 door State Scarlet
Beantwoord door State Scarlet in topic Project gt '72
Owh nee hoor, ik probeer alleen maar gratis materiaal te scoren waar anderen geen plaats voor hebben :lol:

1970 Opel GT EU 1.9s met Varajet II
1963 Volvo Amazon 122 Sport B18 met dubbele SU

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

29 okt 2010 04:39 #25 door CHEF1-GT
Beantwoord door CHEF1-GT in topic Project gt '72
Ik ben het met GT-Virus eens en zou (als je de plaats hebt) voorlopig alles ff bewaren, al is het maar ergens in een hoekje buiten met een zeiltje erover (is hij toch al gewend). Weggooien is snel gedaan.

Mbt parts is splendid parts idd een goede optie. Ook de Opel GT Source in de USA kan door een gunstige dollarkoers wel eens gunstig uitpakken. (als je pech hebt moet je wel nog invoerrechten betalen bij de douane)
Ook zijn 2e hands parts soms goed mogelijk, daarvoor kun je altijd hier op het forum terecht. oa GT-Virus en ikzelf hebben door de jaren heen behoorlijk wat verzameld. We helpen graag.

Gr, Ron

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

29 okt 2010 07:54 #26 door a3aan
Beantwoord door a3aan in topic Project gt '72

Den_0575 schreef : bewijs van de hoogste waterstand in de auto.....


Ja hij staat op 5 :smilegrin:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

29 okt 2010 10:21 #27 door blauwmarc
Beantwoord door blauwmarc in topic Project gt '72

State Scarlet schreef : Onder het mom van 'weinig plaats' hebben:


Woonde ik ook maar op het platteland van Panningen, zucht.
Ik heb nu drie, maar over enkele dagen de beschikking over 4 garageboxen. Helaas laat ik er dan 2 "vervallen", dat zijn huurboxen. Blijven dan 2 eigen over. Dat wordt proppen met mijn rommel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

29 okt 2010 15:56 #28 door State Scarlet
Beantwoord door State Scarlet in topic Project gt '72
Ik woon eigenlijk nog in het centrum, maar er niet alléén maar plaats voor mijn 2 auto's, ik moet delen :fake sniffle: Wat dat betreft heb ik qua onderdelen voor beiden alleen maar 1 plastic draagtas vol en een nieuw linkerachterscherm van de GT. Al het andere wat je ziet qua rommel is niet van mij hehe.

Maar ik zou zeker de onderdelen van de GT mogelijkerwijs nog even bewaren, je weet nooit waar ze goed voor zijn.

1970 Opel GT EU 1.9s met Varajet II
1963 Volvo Amazon 122 Sport B18 met dubbele SU

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

16 nov 2010 04:04 #29 door CHEF1-GT
Beantwoord door CHEF1-GT in topic Project gt '72
Hey Denny,
ben je al iets opgeschoten bij je zoektocht naar een andere carosserie?
Overigens staat de oude 'parkeerplaats' van je GT weer blank. Anders had je GT nu weer tot aan z'n dorpels in de Maas gestaan.
Gr, Ron

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

08 dec 2010 20:12 #30 door Den_0575
Beantwoord door Den_0575 in topic Project gt '72
kleine update

ik heb de laatste tijd niet veel kunnen doen omdat ik nog al eens in het buitenland ben voor mijn werk

na 4 weken!! wachten en 2 ritjes naar suselbeek :grind::mad::grind: (die man is gewoon niet aanwezig tijdens openingstijden)heb ik eindelijk mijn eerste spulletjes binnen...
de revisieset voor het diffrentieel :thumbup:



tjonge die man heeft wel een leuk winkeltje,maar is echt moeilijk te pakken te krijgen zeg!!!

ik heb ook nog even in zijn loods rond mogen kijken,maar wat ik daar aan body's tegenkwam viel me een beetje tegen
Of ze waren aardig rot,of met flinke schade...:(

maar goed, ik heb inmiddels de achteras uit elkaar liggen en de lagers van het diff verwijderd.
nu weer verder sparen voor de rest van de onderdelen en dan kan het opknappen beginnen.

ik zit alleen nog te twijfelen wat ik met de achteras zal doen..
lakken of poedercoaten:question:

wat zijn jullie gedachtes daarover :question:

Ik heb geen schoonmoeder,ik heb een trauma

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

09 dec 2010 03:16 #31 door CHEF1-GT
Beantwoord door CHEF1-GT in topic Project gt '72
Hey Denny, goed om te horen dat je nog altijd vol vertrouwen met je project bezig bent :thumbup:.
M.b.t je vraag, als je een gunstige mogelijkheid hebt om te poedercoaten zou ik hier voor kiezen omdat deze laklaag veel sterker en duurzamer is.
Gr, Ron

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

09 dec 2010 20:08 #32 door agété
Beantwoord door agété in topic Project gt '72
Je kan er ook voor kiezen om je as in "hamerslag" te spuiten.Dit soort lak is ook keihard en beschermd goed,wij spuiten onze machines ermee.:thumbup:

Sometimes I get the feeling,I was back in the o l d days,long ago,
when we were kids,when we were young, life seems so perfect,you know,
the days were endless,we were crazy,we were young,
the sun was always shinin'...
I'll never forget the Big Opels I've had

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

09 dec 2010 21:45 #33 door Den_0575
Beantwoord door Den_0575 in topic Project gt '72
bedankt, maar het lijkt me dat hamerslag geen glad resultaat geeft en dat lijkt me toch het mooiste

Ik heb geen schoonmoeder,ik heb een trauma

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

09 dec 2010 21:50 #34 door H Bats
Beantwoord door H Bats in topic Project gt '72

CHEF1-GT schreef : Hey Denny, goed om te horen dat je nog altijd vol vertrouwen met je project bezig bent :thumbup:.
M.b.t je vraag, als je een gunstige mogelijkheid hebt om te poedercoaten zou ik hier voor kiezen omdat deze laklaag veel sterker en duurzamer is.
Gr, Ron


Zelfde gedachte :thumbup: :thumbup: roest nooit meer . maar dan wel voor het poedercoaten alle gaten afpluggen met bouten en of kappen :info: .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

05 jan 2011 00:03 #35 door Den_0575
Beantwoord door Den_0575 in topic Project gt '72
Hier weer ff een kleine update

laatste tijd niet veel gedaan,ik heb het druk met andere auto's gehad.

heb er nog een Fiat Barchetta bijgekocht met schade
en heeft ook een deel van de tijd weggeroofd

Ik heb gisteren wel mijn eerste bestelling bij splendid parts gedaan

Alle rubbers en lagers en de complete remmerij
Als het goed is heb ik straks alle onderdelen om met de achteras te beginnen...

kostte me wel een aardige duit zeg-O-

maar goed,als het spul binnen is maak ik wel weer wat foto's voor jullie

ps enig idee hoe lang dat spul onderweg is vanuit splendid?

Ik heb geen schoonmoeder,ik heb een trauma

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

05 jan 2011 01:46 #36 door State Scarlet
Beantwoord door State Scarlet in topic Project gt '72
Kunt uitgaan van zo'n 4 dagen denk ik. Ligt er ook aan of die Duitsers weer een feestdag tussendoor hebben of zoals nu wat sneeuw er ligt. Over het algemeen zijn de Duitse posterijen tenminste goed, wacht maar tot je met Belgen of nog erger Fransen te maken krijgt.....

Mijn pakketje lag laatst 5 dagen stil in Hannover door Kerst/sneeuw zodoende. Volgens mij was de route ook plaatselijk depot-Hannover-Dortmund-Best (NL). Dag per stap dus.

1970 Opel GT EU 1.9s met Varajet II
1963 Volvo Amazon 122 Sport B18 met dubbele SU

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.