niet stationair lopen

08 juli 2014 17:00 #1 door jaccogt
niet stationair lopen werd gestart door jaccogt
Wat is er aan de hand als de moter niet stationair wil lopen,maar tijdens rijden goed op het gas reageert.

Het is een dubbele weber carburateur 32/36 met waterchoke.

Gr Jacco.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

08 juli 2014 20:43 #2 door Pecje
Beantwoord door Pecje in topic niet stationair lopen
Kijk hier eens

"I am green and it'll do fine"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

17 juli 2014 22:43 #3 door jaccogt
Beantwoord door jaccogt in topic niet stationair lopen
Hoi

Krijg hem nog niet stationair lopend.:question:
Past eigenlijk een dubbele weber valstroom carburateur van een 1900 op een 2 liter?

En zijn er adressen waar je hem kunt laten reviseren?

Bvd Jacco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

19 juli 2014 18:27 #4 door jaccogt
Beantwoord door jaccogt in topic niet stationair lopen
Eindelijk, hij wil weer stationair lopen:thumbup:
Toch weer twee vacuumlekjes gevonden.

Het toeren kan beginnen!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

19 juli 2014 20:23 #5 door GranTurismo
Beantwoord door GranTurismo in topic niet stationair lopen
En waar zaten ze? Altijd handig om te vermelden, je weet nooit of een ander lid tegen dezelfde problemen aanloopt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

19 juli 2014 21:04 #6 door 2 Fast 4 U
Beantwoord door 2 Fast 4 U in topic niet stationair lopen
:thumbup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

19 juli 2014 21:26 #7 door jaccogt
Beantwoord door jaccogt in topic niet stationair lopen
Onder de carburateur in het spruitstuk waar vacuumslang van de rembekrachtiger op is aan gesloten zitten bij mij drie aansluitingen:question: heb er nu twee afgedopt.

Van bovenaf zie je ze niet zitten alleen als je de carburateur er af haalt.

Gr Jacco.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

20 juli 2014 18:52 #8 door GranTurismo
Beantwoord door GranTurismo in topic niet stationair lopen
Ok. Nou, in deze .pdf zie je waar de aansluitingen voor waren. De grote voor de rembekrachtiger, uiteraard. De twee kleinere voor vacuümvervroeging en voor als je een automaat hebt. Mooi dat het opgelost is, vraag me wel af waar je nu de vacuümvervroeging op aangesloten hebt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

20 juli 2014 21:30 #9 door jaccogt
Beantwoord door jaccogt in topic niet stationair lopen
op de carburateur zitten ook twee aan sluitingen ,waar op de foto twee slangen heen gaan.

vacuum voor automaat weet niet of die aangesloten is of ergens anders aangesloten is.


Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

20 juli 2014 21:55 #10 door weijtens
Beantwoord door weijtens in topic niet stationair lopen
Op de foto is je primairy idling jet niet aangesloten.
Het is een solenoid idling jet die afsluit zodra er geen spanning meer op staat.
Zodra ik deze had aangesloten verliep de afstelling en stationar draaien een stuk beter!

Zie dit topic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.