compressie motor

02 apr 2009 23:09 #21 door 2 Fast 4 U
Beantwoord door 2 Fast 4 U in topic compressie motor

GranTurismo schreef : Topic opgeschoond om misverstanden te voorkomen.


Dank je :thumbup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

21 juli 2009 17:52 #22 door Robbie
Beantwoord door Robbie in topic compressie motor
Als je waarden op alle cillinders hetzelfde zijn, dan zijn alle kleppen toch goed afgesteld zowel de inlaat als de uitlaat klep ?

Bij mij meten cillinder 1 en 2 ongeveer 9.7 en cillinder 3 en 4 10.

Wel geven cillinder 3 en 4 juist de problemen bij mijn dubbele solex carb. installatie...terug klappen en bokken, tevens zijn bij deze cillinders de bougies iets zwart..

cillinder 1 en 2 hebben verrekte schone bougies...en die carb slaat ook niet terug..

was dat dan nu weer.????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

21 juli 2009 18:57 #23 door 2 Fast 4 U
Beantwoord door 2 Fast 4 U in topic compressie motor
Dan zal de carb op 3&4 te veel brandstof geven, als je kan probeer de carbs te wisselen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

22 juli 2009 17:24 #24 door Robbie
Beantwoord door Robbie in topic compressie motor
Benzine pomp te koop gevraagt.......voor een 2.2E
Ik denk dat ik weet wat er aan schilt......grrrrrr whoepie..

Er zat een pomp op die maar 0.20 bar leverd, das veels te weinig...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

22 juli 2009 19:28 #25 door Kevin
Beantwoord door Kevin in topic compressie motor
Zie het te koop gevraagd topic van de 2.0E brandstofpomp. Daar heb ik je een link neergezet.

Kon de verleiding niet weerstaan en heeft een donkerblauwe GT voor zichzelf gekocht :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.