Complete resto 1900

19 jan 2012 18:51 #61 door Project307
Beantwoord door Project307 in topic Complete resto 1900
En nog een foto van de ATS classic met de Federal bandjes:

Shot at 2012-01-19

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

19 jan 2012 20:28 #62 door benny
Beantwoord door benny in topic Complete resto 1900
dag .
je bent goed bezig, maar ik zie toch een grove fout,
een foto of 12 terug ligt uw vooras met remklauwen op,
je kan de remmen niet ontluchten omdat de ontuchtingsnippel aan de onderkant staat.
lucht gaat enkel naar boven om te ontluchten,

grt benny

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

19 jan 2012 21:23 #63 door Mischa
Beantwoord door Mischa in topic Complete resto 1900
als je goed kijkt zie je 2 ontluchtings nippels zitten onder en boven:lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

19 jan 2012 21:56 #64 door Project307
Beantwoord door Project307 in topic Complete resto 1900
Jep klopt zowel onder- als bovenaan zit er één:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

22 jan 2012 13:48 #65 door Project307
Beantwoord door Project307 in topic Complete resto 1900
Voila de achteras zit eronder! We moeten wel nog eens bekijken om de schokdempers bovenaan goed te monteren want de rubbers die erop zitten zijn te dik. En de dwarsstang die tussen as en kas zit moeten we ook nog monteren.

Shot at 2012-01-22

Shot at 2012-01-22

De originele wielen zijn volledig opgeknapt en de nieuwe bandjes zitten erop.

Shot at 2012-01-22

Shot at 2012-01-22

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

22 jan 2012 14:06 #66 door Redant Jirky
Beantwoord door Redant Jirky in topic Complete resto 1900
Hoi
goed bezig :thumbup: welke velgen ga je eigenlijk gebruiken?
de ATS velgen of de originele?
groetjes jirky

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

23 jan 2012 09:12 #67 door Project307
Beantwoord door Project307 in topic Complete resto 1900
Daar zijn we nog niet goed uit, ik denk dat we af en toe eens gaan wisselen:lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

23 jan 2012 20:37 #68 door Mischa
Beantwoord door Mischa in topic Complete resto 1900
Ik zou het wel weten:smilegrin:

ATS met bandjes van 205 of 225 dan zijn die wielkasten ook mooi gevuld :yes:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

24 jan 2012 15:20 #69 door Project307
Beantwoord door Project307 in topic Complete resto 1900
Op de ATS komen 205/60 bandjes, de meest aangewezen maat dacht ik voor op de GT, dus zal wel mooi staan:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

24 jan 2012 17:09 #70 door Redant Jirky
Beantwoord door Redant Jirky in topic Complete resto 1900
-

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

25 jan 2012 14:49 #71 door Project307
Beantwoord door Project307 in topic Complete resto 1900
Wel ja, wij zijn er ook niet echt uit wat we gaan doen, we kunnen altijd wisselen als we willen eh!

Maar mij lijkt me toch dat 185/70 zachter rijdt dan de 205/60 omdat ze hoger zijn van profiel?

PS: Die sportieve velgen staan hem nog goed!

Greetz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

25 jan 2012 15:22 #72 door Jos
Beantwoord door Jos in topic Complete resto 1900
hier kun je de afwijkingen zien voor wat betreft de afrolmaat
van een autoband
Kun je zelf uitrekenen hoeveel je harder (of zachter) zult gaan rijden

antoine-autobanden.n...iew&id=82&Itemid=192

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

25 jan 2012 19:07 #73 door gvy
Beantwoord door gvy in topic Complete resto 1900
Verschil in rijhoogte tussen die twee banden is vrij klein (6.5mm).
Maar ik ben er van overtuigd dat een smallere band comfortabeler zal rijden.
Ik gebruik voor de bandenhoogte en offset etc een excelfile, maar ik weet niet hoe dit hier te posten.
Deze file geeft een visueel zicht tussen twee verschillende banden/velgen en geeft ook de procentuele snelheidsafwijking en andere info.

Geert

Opel GT 1970 : Nur fliegen is schöner
Lotus Esprit S2.2 1980 : Look what Q has brought for us. Isn't it nice ?
Triumph Tiger Sport 1050 : For the ride

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

25 jan 2012 20:33 #74 door GranTurismo
Beantwoord door GranTurismo in topic Complete resto 1900
Maar Geert toch. Je kan toch gewoon, zoals je wel vaker gedaan heb, een bestand toevoegen aan je bericht?
Staat gewoon onder het kader waar in ik nu aan het typen ben.
Volgens mij heb je dat excel bestand als een ge-upload en staat het nu in de rubriek "Downloads". En wel in dit topic.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

25 jan 2012 20:41 #75 door gvy
Beantwoord door gvy in topic Complete resto 1900
Oud worden hé Rini :blush:

Maar het is niet deze file.
t'is deze hieronder





Geert bandencalculator.xls (54 KB)

Opel GT 1970 : Nur fliegen is schöner
Lotus Esprit S2.2 1980 : Look what Q has brought for us. Isn't it nice ?
Triumph Tiger Sport 1050 : For the ride

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

25 jan 2012 20:46 #76 door GranTurismo
Beantwoord door GranTurismo in topic Complete resto 1900
Ah, kijk. Plaats ik die ook in Downloads (met jouw toestemming uiteraard). En oud worden....ja, 't is herkenbaar -O-

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

25 jan 2012 23:34 #77 door gvy
Beantwoord door gvy in topic Complete resto 1900
Doe maar aan.:thumbup:

Geert

Opel GT 1970 : Nur fliegen is schöner
Lotus Esprit S2.2 1980 : Look what Q has brought for us. Isn't it nice ?
Triumph Tiger Sport 1050 : For the ride

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

06 feb 2012 09:18 #78 door Project307
Beantwoord door Project307 in topic Complete resto 1900
Terug wat verder gedaan en eindelijk de achteras volledig gemonteerd gekregen.

Wat een gepruts met die schokdempers, rubbers die erbij zaten veel te dik, ofwel de draadstang op de demper veel te kort, het is één van de twee!

Shot at 2012-02-05

Maar hier is dan het geheel

Shot at 2012-02-05

Nieuwe remservo, -stang en -leidingen

Shot at 2012-02-05

Shot at 2012-02-05

Nieuwe batterij- en aardingskabel

Shot at 2012-02-05

Shot at 2012-02-05

En het product waarmee we de bodem hebben behandeld

Shot at 2012-02-05

En het nieuwe hittschild geplaatst

Shot at 2012-02-05

That's it for today folks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

06 feb 2012 11:35 #79 door GT TJE 1972
Beantwoord door GT TJE 1972 in topic Complete resto 1900
dju man goe bezig
als ik ooit de mijne terug samen steek weet ik al naar wie ik moet roepen ...
hihihihihihi

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

06 feb 2012 11:46 #80 door Project307
Beantwoord door Project307 in topic Complete resto 1900
Merci man! Haha ja maar ik ben het nu ook allemaal zelf aan het leren hoor:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.